.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع روزنامه جمهوری اسلامی 4 شنبه


* منابع مطلع خبر مي‌دهند رژيم صهيونيستي با اعمال فشار و تهديد، مانع افشاي اسنادي در وب سايت ويكي ليكس شده است كه در آن به مشاركت سران جنايتكار اين رژيم در ترور بي‌نظير بوتو اشاره دارد. در اين سند به دلائلي اشاره شده كه بي‌نظير بوتو را به عنوان عامل خطرناكي براي منافع واشنگتن و رژيم اشغالگر قدس معرفي مي‌كند
* صبح ديروز در شهر مرزي مريوان از توابع استان كردستان انفجاري روي داد كه شاهدان عيني معتقدند انفجار يك بمب بوده است. به گزارش آتي نيوز، اين انفجار در محله دارسيران شهر مريوان صورت گرفته و تاكنون تنها گزارش زخمي شدن سه نفر به تاييد مراجع ذيربط رسيده است. از عامل و يا عاملين و انگيزه اين انفجار اطلاعي دردست نيست.
* يك فرقه انحرافي در شرق كشور با شعار "زندگي منهاي تكنولوژي"، اعلام موجوديت كرده است. اين فرقه با توزيع برخي اقلام بين مردم و بويژه جوانان و دانش آموزان سعي دارد با تكيه بر مسايل خارج از عرف و رد استفاده از تكنولوژي بر روي مخاطبان خود تاثير گذاشته و افرادي را جذب كند. اين نوع روش‌ها با ترفندهاي ديگري نيز مشاهده شده است مثلاً وجود برچسب‌هايي با تصاوير مبتذل هنرپيشه‌هاي شبكه تلويزيوني فارسي وان در فروشگاههاي نوشت افزار فروشي كه باعث نگراني خانواده‌ها هم شده است. علاوه بر برچسب‌هاي ياد شده، نمادهاي شيطان پرستي هم به طور وسيع در اينگونه فروشگاهها پخش شده و دردسترس دانش آموزان قرار گرفته است. وجود نمادهاي فراماسوني بر روي برخي محصولاتي چون مدادتراش و جاسوئيچي در قالب بسته‌هاي لپ لپ، ترويج فرهنگ مسيحيت و كليساهاي خانگي و ورود برخي گروه‌هاي خارجي موسيقي زيرزميني نمونه‌هاي ديگري از اين موارد هستند.
* دكتر "محمد واصل" وكيل الازهر و عضو آكادمي تحقيقات اسلامي بيان كرد علماي الازهر سعي دارند مصرف ماده مخدر حشيش را براي درمان بيماري سيروز كبد از نظر شرعي حلال اعلام كنند. وي افزود: اين موضوع زماني مطرح شد كه دكتر رضا محمد البدوي استاد بيماريهاي كبد و دستگاه گوارش در يكي از دانشگاه‌هاي پزشكي مصر سوال كرد كه آيا مصرف ماده مخدر حشيش براي درمان اين بيماري حلال است يا نه؟ به نوشته الاهرام مصر، محمد واصل در ادامه سخنانش گفت: ما در جمع خاص الازهر مشغول بررسي اين حكم هستيم. در كشور مصر مصرف مواد مخدر و به خصوص ماده حشيش بسيار شايع است و به رغم مخالفت‌ها و مبارزه دولت با اين مسئله شيوع مصرف حشيش به مسئولان دولتي مصر نيز سرايت كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.